fredag 26 februari 2010

ajuste haha :D aa igår blev det filmmaraton med tjejerna haha eller aa tre filmer och för vissa två filmer så kanske inte precis maraton .... xD men alla fall det började med att jag, malin skulle till stan till mimmi och danny, men sen när jag va i åby centrum, ( hade faktiskt gått ner dit) så ringer malin och säger att hon inte har nåt busskort och inte kan hänga med och jag ville ju inte åka in själv så jag gick hela vägen hem igen haha :D sen så skulle jag plugga men körde spel på datan ist sen kom mimmi och sen kom hanna och sally, malin, emme och tilda. då traska vi ner till konsum för att köpa saker så vi kunde göra egen pizza sen så orka vi inte det så vi åt på prestige ist haha och på konsum kom jessica också, och på prestige va vi ganska länge och vi fick rabatt på maten, WUHU :D haha sen kom vi hem såg på sommaren med göran, den va faktiskt väldigt kul hahaha , trodde inte det, sen kolla vi på bröllopsfotografen som därimot inte va bra, haha och till slut hade alla gått hem förutom, mallan,tilda,hanna och jag då satte vi på white chicks tills vi somna och vakna dan där på och till frukost blev det pizza med nutella HAHAH xD och sen drog tilda och malin och hanna var kvar här tills nyss nästan och nu aa, ska jag snart sova även fast jag är pigg som en ärta :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar